top of page
  • Writer's pictureחץ-דוד

עומר קר לב


המבוקר: עומר בר לב, השר לביטחון פנים, מפלגת העבודה.

האשמה: יוהרה ובורות בתחפושת של רצינות ואחריות

פירוט הביקורת האישית והממסדית: עומר בר לב הוא אדם בעל מוסר צבאי, ממסדי ויעיל, כצפוי ממי שהיה מפקד סיירת מטכ"ל ובנו של הרמטכ"ל לשעבר, חיים בר לב, (אשר סבא של הח"מ, יהונתן דותן העריך והיה סגנו הנצחי). בר לב עצמו מתנגד לצריכת קנאביס. הוא גם לא רוצה לעשות כל שינוי בחקיקה ומבחינתו האישית לא אכפת לו שיפלילו צרכני וצרכניות קנאביס והוא תומך ברדיפה חזקה אחר המגדלים והספקים.

לטובתו ייאמר שהוא נוצר דעות עלובות אלה בתוכו ולא מביע אותם, זאת נוכח העובדה שהוא חבר במפלגה שהתמיכה בהפסקת ההפללה והסדרת שוק הקנאביס היא חלק בלתי נפרד מהמצע והתחייבויות הבחירות, אך הוא לא עושה שום דבר כדי לעזור לנו ועושה הכל כדי להפריע.

במו ידיו הוא עשה הכל על מנת לחסום את היוזמה לביטול הרישומים הפליליים שנרשמו על שימוש עצמי בקנאביס! לא מדובר על ביטול ההפללה, אלא רק על הרישומים הפליליים! אין להתבלבל בו – מדובר באדם קר לב, שלא לומר רשע, ששונא אותנו שנאה עזה ועושה כל שביכולתו לפגוע בנו.

כשר לביטחון פנים הוא הכפיל את ההשקעה בקו האבסורדי לפיו כדי "להיאבק בארגוני הפשע עלינו להרוג להם את שתילי הקנאביס ולייבש את ישראל". הקו הזה כשל וכושל, הוא מוביל לעלייה בצריכת תחליפים מזיקים, לעליית מחיר, להשחתת המשטרה ולנזקים נוספים. למה הקו הזה לא תורם? למלחמה בפשע, כי עליית המחיר מכפרת על נזקי המשטרה למיזמי הגידול ובסופו של דבר ארגוני הפשע ימצאו איזה קצין לשחד, או איזה מפעיל שב"כ שייתן להם חסינות בתמורה למידע.


90% משוק הקנאביס מתבצע בשוק הלא חוקי, הרבה על ידי "ארגוני פשע" שיש להם שוטרים וקצינים שאוכלים מידם, חסינות שב"כ ומאות חיילים חמושים היוצרים עמדת איום בטרור אזורי ולכן כל שבר לב וקודמיו השיגו היה להתעלל לנו בספקים, בעיקר המיזמים הקטנים בבתים פרטיים. באמצעות השב"כ יש הגנה על ארגוני הפשע הערביים שהפכו לחזקים והגדולים בישראל, בעוד שהם תוקפים את המגדלים שלנו, המשווקים שלנו, והם אפילו מאשימים בחוצפה את טלגראס ודומיה בהיותם "ארגוני פשע", למרות שה"פשע" שלהם הוא לספק לנו שירותי משפט ובוררות הנמנעים מאיתנו על ידי תאגיד מדינת ישראל, הארגונים האלו שמרו על חיי אדם של צרכנים ומנעו עקיצות. הם עשו ועושים עבורנו מה שהמשטרה ובתי המשפט היו צריכים לעשות, אך הפקירו אותנו.

הספקים שלנו אינם "מגדלים וסוחרים נצלנים" ואנחנו לא "מסוממים מסכנים שמכורים לסם ולכן אנחנו גונבים ורוצחים בשביל המנה הבאה". לא. הספקים שלנו הם אחינו ואחיותינו, הם עוזרים לנו והם אנחנו. מי שפוגע בהם – פוגע בנו.

אתה בר לב, חושב שאתה כל כך חכם, אין לך התלבטויות. אתה צועק "אחריי!" ו-"קדימה להסתער", אבל לא עצרת לבדוק אם המלחמה שאתה מנהל ראויה מוסרית וערכית! פתח את העיניים - אתה מנהל מלחמה נגד האנשים שאתה אמור להגן עליהם! אתה חושב שאתה מנהיג כזה גדול ומדבר עם פאסון, נפוח מחשיבות עצמית, אבל בשל היוהרה והבורות שלך אתה תוקף את הצד הלא נכון.

אה, וכאשר אין ניקוד, עומר כותבים עם ו' וגם זוהר. אחרת זה נראה AMAR ועם כל הכבוד, לא אכפת לי מה אמא שלך ז"ל חשבה. תתקדם. אתה עוד מעט בן 70. האם אני צריך להבין שאתה תומך באלימות מאורגנת מדינתית נגד צרכני וצרכניות קנאביס כי זה מה שאמא שלך אמרה לך? אז מה? אז היא אמרה! מותר טיפה למרוד בהורים. זה עוד עקשנות מעצבנת המאפיינת את התנהגותך. לך לקברם של הוריך, תתנצל, תעשה התרת נדרים ותשנה את דעתך.


10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page